Scopul site-ului
SCOPUL MAJOR al Site-ului este acela de a-i ajuta pe STUDENŢI, dar şi pe toţi cei interesaţi, să înveţe în cel mai scurt timp posibil şi cât mai bine „BAZELE CONTABILITĂŢII”.
Timpul este un element esenţial în viaţa de zi cu zi a fiecărui om. Marea majoritate a studenţilor din zilele noastre vor să împace trei mari lucruri în acelaşi timp: facultatea, serviciul şi distracţia. Prin acest VIDEO-BOOK, mi-am dorit ca măcar la "Bazele contabilităţii" - care este o materie extrem de dificilă dacă nu ai prins-o de la început - să pot să le vin în ajutor tuturor studenţilor, prin a le oferi cea mai simplă şi la îndemână modalitate de învăţare, aceea de a învăţa acasă, împreună cu dom’ Profesor: intri pe Internet, deschizi VIDEO-LECŢIA şi-l urmăreşti pe dom’ Profesor cum îţi predă, exact ca la Curs sau la Seminar la facultate. Marele avantaj este că înveţi lecţia de acasă, fără să mai baţi drumul până la facultate; asta ar fi însemnat: timp pierdut pe drum, stres acumulat, bani cheltuiţi în plus etc. etc. etc. Învăţând astfel, foarte repede şi bine la Bazele contabilităţii, vei avea mai mult timp ca să poţi împăca şi serviciul şi distracţia în acelaşi timp pe perioada facultăţii.
AVANTAJE:
● înveţi acasă !!!
● ai avantajul să revezi o lecţie pierdută, ca şi cum ai fi fost la Curs sau la Seminar;
● înveţi cu dom’ Profesor când vrei tu şi la orice oră vrei tu;
● poţi să-l pui pe dom’ Profesor să-ţi repete de câte ori vrei tu;
● poţi să-l pui pe dom’ Profesor să-ţi vorbească cât de tare sau de încet vrei tu;
● poţi să-l urmăreşti pe dom’ Profesor în timp ce-ţi predă, în ce condiţii impui tu: la o ţigărică şi o cafea de relaxare, într-un fotoliu comod sau unde vrei tu să stai şi cum vrei tu să stai, poţi să bei, să mănânci sau să mesteci gumă, adică … urmăreşti lecţiile în ce condiţii vrei tu.
Toate aceste VIDEO-LECŢII nu au ca scop încercarea, aşa cum ar gândi greşit unii, de a-l face pe student să nu mai vină la facultate. Presupunând că studentul ar fi la studii de învăţământ de ZI, din contră, toate aceste VIDEO-LECŢII au ca scop sprijinirea studentului, ca să înţeleagă în continuare materia la fel de bine şi atunci când lipseşte din diverse motive personale, motivându-l astfel să vină şi la Cursuri şi la Seminarii pentru a afla şi mai multă informaţie contabilă, întrucât este evident că în 4 Lecţii a câte 2 ore / Lecţie, adică în 8 ore în total, studentul nu poate acumula maximul de cunoştinţe care s-ar preda la 14 Cursuri şi 14 Seminarii pe un semestru întreg. Venind la facultate, afli mult mai multe informaţii. VIDEO-BOOK-ul este însă pentru cei care „se mulţumesc” doar cu informaţia necesară de a lua Nota 10 la Problemele de la Examen şi a şti să facă şi „ceva” la teorie cam de-un 7-8. Venind însă la facultate şi urmărind şi Lecţiile pe VIDEO-BOOK, ai toate şansele să iei Nota finală la Examen 10 curat.
Scopul acestui proiect ambiţios a fost acela de a lansa în România o nouă speranţă a învăţământului românesc, şi anume învăţarea la distanţă cu ajutorul VIDEO-BOOK-ului. Sunt mulţi studenţi, atât de la învăţământul la ZI, dar mai ales de la Ȋnvăţământul la Distanţă (ID) şi cu Frecvenţă Redusă (FR), care se plâng că NU au TIMP să citească manuale voluminoase, de peste 300 pagini. Am simţit suferinţa lor timp de 7 ani, de când am început să predau şi până la realizarea acestui VIDEO-BOOK în 2009 şi am mai simţit această suferinţă şi pe pielea mea, în timpul facultăţii, când, student fiind la forma de învăţământ la ZI, am lucrat din anul I de facultate, iar timpul era pentru mine extrem de preţios. Mi-a fost foarte greu atunci să învăţ după cărţi extrem de teoretizate şi foarte voluminoase şi astfel, acum, când tehnologia îmi permite din plin, am decis să iau atitudine.
Deci, tot acest proiect l-am lansat în primul rând pentru toţi STUDENŢII din România care învaţă Bazele contabilităţii. De asemenea, am lansat acest proiect şi pentru toţi PROFESORII din România, care ar trebui să privească acest proiect al meu ca pe o provocare pozitivă şi căreia să-i răspundă ca atare, încercând să se alinieze noului stil de predare şi chiar mai mult, să încerce să îmbunătăţească ceea ce eu am adus pe piaţa învăţământului din România. Răspunzându-mi la provocare într-un mod constructiv, adică printr-o încercare de a îmbunătăţii acest sistem VIDEO-BOOK, dumnealor, domnii profesori de contabilitate, m-ar motiva foarte mult să aduc şi eu ulterior, alte îmbunătăţiri la ceea ce dânşii vor mai fi îmbunătăţit la sistemul meu şi tot aşa mai departe. Această concurenţă pozitivă nu va face nimic altceva decât să crească CALITATEA învăţământului românesc şi să nu se mai zică peste tot că învăţământul universitar românesc scoate … „şomeri cu diplome”.